a73d6cli7b3m61o71hs6phhrozbiiv

הבשורה הגדולה והמתקדמת ביותר בעולם בטיפול בכאבים ושיפור אורח החיים כבר כאן

עכשיו בחצור בגלילית

מורידים את הלחץ, בזכות תא הלחץ

החיים המודרניים והמתקדמים גובים מאיתנו מחיר של ריצות תמידיות סביב עצמנו, סביב הקריירה, הילדים, הסידורים, והמשקל הרב של האחריות שמוטלת על כתפינו מעמיסים עלינו ומשפיעים על מצבינו הנפשי והבריאותי.

עם זאת, יש יתרונות משמעותיים בקידמה, והם האפשרויות שיש לנו להנות מכלים חדשניים ופורצי דרך על מנת להיות בריאים, חזקים ורגועים יותר.

תא הלחץ המהפכני מסייע לנו במגוון רחב של פתרונות​

חיזוק המערכת החיסונית

תא הלחץ מסייע בחיזוק המערכת החיסונית באמצעות שיפור יעילותן של כדוריות הדם הלבנות. כאשר מאפשרים לגוף לשהות בסביבה רוויה בחמצן, יהיה קשה לנגיפים ולוירוסים להתקיים, והודות למצב זה, הגוף כולו מתחזק ואתם יכולים להרגיש במיטבכם.

שיפור בתפקוד המוח

סדרת טיפולים באמצעות תא הלחץ יכולה לסייע ביצירת צלילות מחשבתית ובשיפור משמעותי של הזיכרון. במהלך החיים אנו עוברים כל מיני אירועים מוחיים קטנים וכמעט בלתי מורגשים אשר פוגעים בצורה כזו או אחרת בתפקוד שלו, בעיקר בגלל מצב של חוסר אספקה מספקת של חמצן אל המוח. בתא החמצן המוח מקבל את ההזדמנות לנשום ולקבל כמות מיטבית של חמצן, מה שעוזר לתהליך ריפוי ושיקום מיטביים שלו.

הצערת העור (אנטי אייג'ינג)

החמצן בתא הלחץ מעודד ומאיץ את פעילות חידוש רקמות עור וייצור הקולגן, ובכך טיפולים בתא יעזרו לכם ליהנות מעור צעיר, זוהר וחיוני.

ריבוי תאי גזע

תאי הגזע בגופנו הם נדירים ולצערנו הולכים ומתמעטים עם הזדקנות הגוף. טיפול בתא לחץ עוזר להאיץ את ייצור תאי גזע שיאפשרו לגוף שלנו לשקם את עצמו באופן מהיר ומיטבי.

למי מתאים טיפול בתא לחץ?

אנשים בעלי בעיות נוירולוגיות

אנשים שעברו תאונות דרכים ופגיעות ראש

אנשים בעלי בעיות אורטופדיות

אנשים שרוצים להנות מטיפולי אנטי אייג'ינג וממראה עור צעיר

אנשים בעלי בעיות עור

אנשים שעברו פציעות ספורט

אנשים בעלי הפרעות קשב וריכוז

אנשים עם בעיות זיכרון

המעטפת המקיפה ביותר עבורכם

מהרגע שנפגש, אנחנו לוקחים אחריות מלאה על התוצאות והתחושות החיוביות שלכם מהטיפול.

איך מרגישים במהלך הטיפול?

נדמה לכם את התהליך עצמו:

נכנסים למעין אוהל קטן שבו ניתן לשבת או לשכב

מתחברים למסכת חמצן בפנים

סוגרים את התא ומעלים את החמצן עד ל-1.3 בר

ייתכן ותרגישו קצת לחץ באוזניים כמו בהמראה בטיסה

מפמפמים ומשחררים לחצים במהלך התהליך

מתחילים להרגיש את התחושה המעולה

הטיפול נגמר וההשפעה מתחילה לעבוד

END-TO-END

Don’t move, We’ll Handle Everything

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

Local Moving

Long-distance Moving

Commercial moving

Packing Services

Storage Services

Furniture Assembly

Stress-free moving

from start to finish

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas in nunc eget enim tincidunt dignissim. Donec eu metus magna. Nulla vehicula sed diam a tempor. Donec iaculis ac dui ac porttitor.

Our happy customers

We’ve helped thousands of people move

Codey Joyner

UrbanAcres, LLC

5/5

“My move was way less stressful than expected! Movely packed everything, stored it for a week, and moved it all to my new home just as promised!”

Eren Hill

H&H Legal Partners

5/5

“Movely provided a very professional service when we moved offices last month. They were easy to work with and moved everything on time.”

Emanuel Sadler

SavvyMarket

5/5

Best experience ever! I desperately needed a mover to help with a last minute relocation, and Movely was so helpful in making it a seamless process!”

0 +
Moves in the past year
0 /5
Customer satisfaction Rate
Professional team members

You ask, we answer

Ready to move? Get a quote now!

© 2022 Movely. All Rights Reserved.

רוצים לדעת האם הטיפול שלנו מתאים לכם?

עד היום תאי לחץ היו נמצאים בבתי החולים בלבד, ובעקבות זאת לא הייתה לאנשים את ההזדמנות המדהימה לקבל את כל הטוב שיש לתא הלחץעבורם.
תא הלחץ הראשון מסוגו נוחת אצלנו בקליניקת DMD ומאפשר לכם להחזיר לגוף שלכם את החיוניות שלו.

רוצים להתחיל לעשות טוב לגוף שלכם? צרו איתנו קשר ונתאם איתכם פגישה בהקדם.

המעטפת המקיפה ביותר עבורכם

• ליווי לאורך כל התהליך
  • התאמת טיפולים משלימים במידת הצורך
  • חיבור עם רופאים מומחים בהתאם לצרכים שלכם (נוירולוגים, אורטופדים ועוד)
  • הטיפול מבוצע בליווי של רופא
  •  שירות אישי, מסור ומקצועי

איך מרגישים במהלך הטיפול?

טיפול בתא לחץ הוא טיפול שונה מכל מה שאנחנו מכירים, ויכול להזכיר קצת חוויה של טיסה, תכף תבינו למה. נדמה לכם את התהליך עצמו:

נכנסים למעין אוהל קטן שבו ניתן לשבת או לשכב

מתחברים למסכת חמצן בפנים

סוגרים את התא ומעלים את החמצן עד ל-1.3 בר

ייתכן ותרגישו קצת לחץ באוזניים כמו בהמראה בטיסה

מפמפמים ומשחררים לחצים במהלך התהליך

מתחילים להרגיש את התחושה המעולה

הטיפול נגמר וההשפעה מתחילה לעבוד

שאלות נפוצות

בין שעה לשעה וחצי

ברוב המקרים תידרש סדרה של טיפולים, לרוב על מנת להשיג תוצאה מקסימלית יש לבצע סדרה של 10 טיפולים לפחות.

רופא מטעמנו יתאים את כמות הטיפולים שלכם בהתאם למקרה ולצורך שלכם באופן אישי.

בהחלט!

אנחנו יכולים לספר שהגיע אלינו בחור צעיר שעבר תאונה עם אופניים חשמליים וכתוצאה מכך שותק בחצי מגופו. כיום הוא בטיפול ה-40 שלו, ומצליח לצאת בכוחות עצמו מהרכב, מצליח להחזיק את גופו ומעיד עד כמה שהטיפול עזר לו.

הטכנולוגיה של תא לחץ הינה טכנולוגיה ותיקה ובעבר הייתה מיועדת לצוללנים עם פגיעות צלילה בלבד.

עם השנים הבינו את התרומה האדירה שיש לתא הלחץ בחייהם של הרבה מאד אנשים עם בעיות וצרכים שונים וכעת הקהל הרחב יכול להנות מיתרונותיה.

לקוחות מרוצים

טכנולוגיה אחת - תוצאות משנות חיים

טיפולים באמצעות תא לחץ מאפשרים לכם לתת לעצמכם שעה שלמה של רגיעה, וחיים בריאים יותר בטווח הרחוק.

מגיעה לכם הפוגה בריאה מהחיים הסוערים, תעשו בשעה הזאת כל מה שיעשה לכם טוב

איך טיפול בתא לחץ יכול לעזור לכם להרגיש?

מעוניינים להבין על מה ההתרגשות הגדולה?

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהנות מהטיפול המהפכני שיעזור לכם להרגיש טוב מאי פעם.

לייעוץ עם רופא וטיפול התנסות ללא עלות השאירו פרטים